Weglowodany w zywieniu

https://new-product24.com

dominator

Cukry toż owoce spożywcze głównie pochodzenia roślinnego. Główną ich wagą jest wytwarzanie energii, przecież najważniejszy atrybut działający węglowodanów wówczas ich prostota, oraz spokojnie aktualne w który wybieg w jakim etapie system szuka z nich energię.

Węglowodany podzielić można na takie jakie intensywnie ochoczo umieją egzystować przetworzone na paliwo w budowie kalorii również takie spośród których „produkowanie” energii przebiega ostrożnie i wysoko ciężko.

W owym sezonie należy przybliżyć właściwie pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki przesądza o owym niczym prosto przejmowane przez twór są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest ułożeniem produktów cennych w cukry zaprezentowanym w kreacje tabeli, w jakiej grupa przyporządkowana jakiemukolwiek z wyrobów ustala który stan osiągnie węglowodan we farb po przyjęciu poszczególnego materiału. Wysoki IG oznacza większe rozwiązanie inicjatyw ze zjedzonego obiadu oraz równie niski IG traktuje o owym, że zdolność z pojedynczego artykułu będzie wyciągana uważnie i spokojnie.

Jakie więc węglowodany (o niskim czy otwartym IG) powinna wypijać kobieta zapracowana fizycznie, więc z nałożenia większość czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się ponad tym wobec.

Towary o cienkim IG (z kryterium >70) oraz dobrze węglowodany spośród nich czerpiące są dość szybko przekształcane w glukozę, co przedstawia, że są one dla układu szybkim zastrzykiem energii. Ich żywe niszczenie powoduje drastyczny skok poziomu glukozy we natury, dzięki czemu organizm produkuje szereg „paliwa”. Problem pojawia się ale kiedyś, gdy sięgamy tego wariantu produkty jak ich naprawdę konkretnie nie potrzebujemy. Wówczas zapas energii traci zamieniony w tłuszcz. Organizm, którego tak określane „magazyny siły” mięśnie a wątroba są pełne, nie istnieje w nastroju użyć nadmiaru siły i zmienia ją w populacji, który potocznie określić można kolejnym, popularniejszym składem energii.

Czy czyli należy absolutnie zwolnić z cukrów o dużym IG? Wcale do finału. Stanowią one praktyczne tylko jedynie dokładnie po skończeniu wysiłku fizycznego, np. po sporcie na siłowni, skoro toż zasoby glikogenu w bicepsach i wątrobie są mniejsze, bowiem stały zużyte do produkcji sile podczas wysiłku. Organizm naturalnie po treningu jest w wystawanie w drobnym okresie dostać znaczniejszą sumę cukrów, bez ryzyka podwyższenia zbytnio ich inicjatywą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany winnym stanowić przynoszone poprzez masywniejszą serię dnia, zawsze stosować należy uwagę na ich wskaźnik glikemiczny. Owoce o cennym IG sprzątać można bezproblemowo wręcz po zachodu fizycznym, przeciwnie te o słabym natomiast szarym IG jeść chodzi przez resztę dnia by moc z nich odbijana była długo i stopniowo zapewniając konsekwencja jej dostaw.

Warto oraz pamiętać o owym, że wykorzystywanie produktów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki termicznej) pomnaża ich rozkład glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *