Klucz do twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki czy totalne
erekcja
usunięcie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub dobrej masy ciała również może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Proste? To do pracy, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla dziewczyn!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest tożsama z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest też od możliwości organizmu. erekcja
Z tej przyczyny poza zadbaniem o należytą oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swój organizm, aby sprostał wyzwaniom, które pragniemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz wyrzeczenie się używek (picie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa bardzo negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie podać parę własnych, które sprawiają, iż ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ulubiony rodzaj odpoczynku, masaż, kąpiel; próbowanie smacznego oraz pomysłowego dania; miło oraz sielsko lub przebojowo i ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się i bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, istotne jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania kamagra

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną udoskonalić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant treningów ożywia produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra bez recepty

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8196-203-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów viagra tanio
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej na naszej stronie tadalis