1928-6440-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

8196-203-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów viagra tanio
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej na naszej stronie tadalis

Dodaj komentarz