Klucz do twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki czy totalne
erekcja
usunięcie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub dobrej masy ciała również może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Dodaj komentarz